Blog Archive

Thursday, April 26, 2012

Kempen Pra #Bersih3 di Bandar Tun Razak - 10,000 sambut @anwaribrahim untuk #Bersih kan sampah Selangor


10,000 ORANG !!!


Berangan laaa....


Ya, selepas Kuala Langat pada 23hb April yang lalu, sekali lagi kempen PRE-BERSIH 3.0 pakatan menerima ‘penampar-jepun’ dan kali ini yang menerimanya adalah tak lain tak bukan Mursyidul Am Pakatan Pembangkang sendiri, Anwar Ibrahim.

“BAPAK borek ANAK rintik” itulah pepatah orang lama.

Anwar yang dijadualkan untuk hadir ke ceramah kempen PRE-BERSIH 3.0 masih tidak hadir (pada saat tulisan ini dibuat) ke program yang diadakan di persekitaran Flat Sri Labuan, Bandar Tun Razak, Cheras ini. Begitulah yang terjadi kepada Nurul Izzah sewaktu di Kuala Langat bila yang turun menyaksikan ceramah tidak lebih dari 200 orang sahaja. 

Malu agaknya!

selepas Kuala Langat, nasib yang sama menimpa Bandar Tun Razak
Sebaliknya, adik beradik lain mak-bapak (hanya kebetulan nama bapak sama), Khalid Ibrahim yang lebih terkenal dengan jolokan nama Khalid Gagap terpaksa sendirian menghadapi rakyat yang mengundinya dahulu pada tahun 2008.

Tidak lebih dari 150 orang yang hadir menyaksikan ceramah ini dan selebihnya hanyalah peniaga yang menjual makanan dan minuman serta baju Bersih.

What is happening laaaa ???



p/s: rasanya nanti yang hadir demonstrasi bantah atau BERSIH 3.0 mesti tak lain tak bukan hanyalah orang parti (PAS, PKR dan DAP) kemudian canang satu dunia RAKYAT TURUN BANTAH KERAJAAN SEDIA ADA.

4 comments:

  1. salam,PUcTD pohon izin link posting ini

    ReplyDelete
  2. People have a eyes to see
    people have a brain to think
    people have their own way to JUDGE....
    GET LOST FOR ALL THIS B@&&*&...

    ReplyDelete