Blog Archive

Tuesday, January 31, 2012

@unspinners did it again - JEMPUTAN TERBUKA UNTUK @anuarmohdnor & SALAHUDDIN


Berbaju hijau memasuki dewan menjadi perhatian... Tok Mat kata berderau darah tengok color hijau. Salahuddin buat muka selamba. Bila bertanya ahli panel, ditanya nama dan dari mana bagi memudahkan bicara, katanya "nama saya Salahuddin dan saya dari sini!", sambil menunjukkan kerusinya... Unspinners kembali lagi. Tak puas hati gamaknya. Barangkali!

Bersandarkan gambar Anuar Mohd Nor bersama Chegubard dalam satu forum *Bukan kali pertama* Banyak kali kolaborasi Anuar Reform melibatkan forum tertutup mahupun terbuka. Selalunya mewakili suara pro-kerajaan. Dan diskusinya adalah berkaitan kerajaan vs pembangkang. 

Anuar Reform bukan bodoh. Setiap kali majlis yang melibatkannya dirinya, pasti dibawa masuk rakan 'alibi' dari pro-kerajaan. Alasannya mudah, hari ini pasti akan berlaku. Memang pun berlaku. Dan majlis yang manakah Salahuddin boleh buktikan penglibatan Anuar di dalamnya - pasti akan ada petunjuk 'wakil UMNO' berada di sisinya.

Walaupun Anuar Reform diminta oleh Chegubard untuk menemaninya bagi menonton klip video seks Carcosa, saya kira ada 8 anggota yang menantinya di luar bagi pertama memastikan keselamatannya. Kedua bagi memastikan pergerakan Anuar tidak seperti yang Salahuddin pertuduhkan.

Sebenarnya, perselisihan antara Salahuddin dan Anuar telah direkodkan dalam jurnal laporan kami bermula dari pembongkaran Anuar terhadap isu Dato' Seri Hishamuddin Tun Hussein Onn yang cuba dikaitkan oleh Salahuddin dengan perilaku 'GAY'. Dalam bahasa blognya, Anuar telah KANTOIKAN Unspinners! oops.. Another brick! Bermula itu hentaman demi hentaman dilakukan termasuk siri-siri pendedahan Anuar tentang ke-muak-kan rakyat apolitical yang memandang benci dengan gaya penulisan lucah serta maki hamun!

Kita tidak mahu membuka semua perkara bagi kelak diejek pihak lawan sebenar iaitu pembangkang.. oleh yang demikian, ini adalah "PELAWAAN TERBUKA UNTUK DIALOG & DEBAT TERBUKA ANTARA HAJI SALAHUDDIN DAN ANUAR MOHD NOR"

Ramai pejuang UMNO dalam mentransformasikan lanskap politik negara (PTP) telah terbuka dalam pelawaan debat mahupun forum. KJ pernah lakukannya, begitu juga Saifuddin Abdullah dan Ahmad Shabery Chik. Biarkan penonton menjadi juri dalam bentuk live dan tidak berselindung disebalik maya.

Jadi, bagaimana dengan anda Salahuddin
 

No comments:

Post a Comment